Про нас

Новоукраїнський комбінат хлібопродуктівНовоукраїнський комбінат хлібопродуктів – провідне підприємство зернопереробної галузі країни. 110-річний період його існування комбiната – це шлях перетворення млина заможного купця (побудований у 1894 році) у розвинену мережу зерноприймальних споруд і заводів по виробництву, зберіганню та експорту круп’яних виробів, комбікормів. Постійний розвиток і розбудова – не просто традиція, а принцип існування нашого комбінату.

Наша гордість – зернові пластівці і мюслі, що виготовляються із високоякісної сировини за прогресивними технологіями на сучасному обладнанні фірми “Бюллер” і тому, не мають аналогів в Україні. Щорічно асортимент знаменитого “Геркулесу”, поновлюється.

Головні переваги продукції підприємства – натуральність, (збереженість природної цілісності продуктів переробки) біологічна цінність, легкозасвоєність, смакові та лікувальні якості, швидкість і різноманітність у приготуванні, доступність у придбанні, відповідність потребам споживачів будь-якого віку, тому яскраві фірмові пакунки пізнають і чекають як на Україні, так і за її межами.

В головній меті – “стати взірцем сучасної культури галузевого виробництва” ми вбачаємо не тільки технічний рівень, а й свідомість персоналу, застосування світових методів управління якістю. Серед підприємств вітчизняної галузі комбінат першим став членом Української Асоціації Якості, учасником Національних конкурсів з якості.

Система управління якістю всіх видів продукції підприємства сертифікована на відповідність ДСТУ ISО 9001:2001. Впровадження цієї системи забезпечує високу конкурентоспроможність продукції комбінату як в Україні так і в країнах близького та дальнього зарубіжжя.

Враховуючи умови сучасного ринку, колектив комбінату сформулював свою місію: “Ми забезпечуємо свій добробут за рахунок контактiв, раціонального партнерства у насиченні ринку зерновими виробами, що максимально зберігають природну цінність зерна”, якої чітко дотримується.

Тому ми бачимо комбінат в майбутньому:

  • найвигіднішим вітчизняним партнером і перспективним для зарубіжжя;
  • улюбленою торговою маркою для українців.